HP School

HPSchool
Panel Ucznia
Panel Nauczyciela
Forum
Poleć nas
SAMOUCZEK



Strefa ucznia

Dormitoria
Joiny do sal
Dzienniki Lekcyjne
Dzienniki Ocen
Zadania domowe
Sprawdziany
Szlabany
Zastępstwa



Klasa I
Klasa II
Plan



KLASA I



KLASA II


*Zajęcia nieobowiązkowe

JOINY DO SAL
ZASTĘPSTWA
Dokumentacja

Regulamin szkoły
System Oceniania
Standardy Newsów
Obrazki do newsów
Oferta Edukacyjna
Programy nauczania
Punktowanie nauczycieli
Harmonogram roku
Samouczek
Pomieszczenia


Komnata Slytherinu
Sala Lochów
Komnata Tajemnic


Wielka Sala
Kuchnia
Pokój Hufflepuffu


Ukryta Sala
Biblioteka
Łazienka prefektów


Hol Hieroglifow
Łazienka Jęczącej Marty


Wieża Cieni
Sala Zagłady
Zbrojownia
Pokój Życzeń
Wieża Ravenclawu


Najwyższa Wieża
Aula HP School
Salon Gryffonów
Sala Antyczna
Pokój Życzeń


Hogwart
Opuszczona Sala
Zielone Tereny
Stara Cieplarnia
Mroczny Las
Ulica Pokątna
Ulica Pokątna

Ulica Pokątna
Bank Gringotta
Lista Skrytek
Załóż Skrytkę
Prefekci i Opiekunowie



Opiekun:
Brak

Prefekci:
Brak


Opiekun:
Brak

Prefekci:
Brak


Opiekun:
Brak

Prefekci:
Brak


Opiekun:
Brak

Prefekci:
Brak


Prefekci Naczelni
-
-


Kontakt - Prefekci
Izba Pamięci

Wrota Izby


Dyrekcja
Zastępcy
Zarząd
Wykładowcy
Opiekunowie domów

Absolwenci Hogwartu
Prefekci domów
Prefekci naczelni
Puchary domów
Uczniowie Roku

Redaktorzy
Olimpiady międzyszkolne
Olimpiady szkolne
Karty Kolekcjonerskie
Tablica ogłoszeń
HP School na:

TOPLISTY

HARRY POTTER
HOGWART
SZKOŁA MAGII

Serdecznie dziękujemy za każdy głos oddany na naszą szkołę.

HP SCHOOL NA:

Hp School na Nasza-Klasa
Hp School na Facebooku





stat4u

Zmieniacz Czasu


Grudzień
Nd Pn Wt Sr Cz Pt So
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Awantura o Punkty - zasady


1. W grze mogą brać udział uczniowie HP School, którzy przynajmniej 10 razy uczestniczyli w zajęciach lekcyjnych i ich obecność została odnotowana w dzienniku, oraz opiekunowie poszczególnych domów.

2. Awantura o Punkty jest grą drużynową, przy czym każda drużyna składa się z trzech zawodników.

3. W każdej drużynie znajduje się jeden kapitan, którego mianuje opiekun domu (sam opiekun, nawet jeżeli uczestniczy w grze nie może być kapitanem).

4. Zgłoszenia do gry uczniowie powinni wysyłać na maila do opiekunów poszczególnych domów, którzy decydują o ostatecznym składzie drużyny.

5. W przypadku nieobecności któregoś z zawodników, inna osoba z danego domu może (za zgodą kapitana drużyny) zająć jego miejsce.

6. Gra składa się z dwóch rund, przy czym w każdej rundzie licytowanych jest pięć pytań z różnych kategorii (do pytań nie wliczają się takie kategorie jak: podpowiedź oraz czarna skrzynka; dostępne KATEGORIE).

7. W pierwszej rundzie rywalizują ze sobą cztery drużyny: czerwoni, żółci, niebiescy i zieloni, które są odpowiednikami poszczególnych domów (kolejno: GRYFFINDOR, HUFFLEPUFF, RAVENCLAW i SLYTHERIN). W przypadku, gdy któryś z domów nie będzie zainteresowany udziałem w grze, bądź też nie uzbiera wymaganej liczby osób (trzy), w turnieju weźmie udział mniejsza liczba drużyn.

8. Każda drużyna otrzymuje na start 50 punktów, za pomocą których licytuje możliwość udzielania odpowiedzi na kolejne pytania.

9. Prowadzący losuje jedną z kategorii, po czym pobiera z konta każdej drużyny po 3 punkty i rozpoczyna licytację.

10. Drużynę w licytacji reprezentują kapitanowie, do których należy także podejmowanie ostatecznych decyzji.

11. Kapitan w celu podbicia aktualnej stawki musi napisać na czacie głównym nazwę swojej drużyny oraz oferowaną ilość punktów** (np. Czerwoni 5 co oznacza, że drużyna Czerwonych wkłada do puli pytania 5 punktów)

12. Drużyna, która nie posiada wystarczającej liczby punktów pozwalającej na wejście do licytacji (3 punkty), odpada z gry.

13. Wszystkie punkty z licytacji trafiają do puli danego pytania.

14. Na pytanie odpowiada drużyna, która wygrała licytację (włożyła najwięcej punktów do puli danego pytania).

15. W trakcie licytacji kapitan drużyny może krzyknąć "VA BANQUE! (przed tą komendą musi pojawić się nazwa drużyny np. Czerwoni VA BANQUE!**). Wówczas kończy się licytacja i dana drużyna otrzymuje możliwość udzielenia odpowiedzi na licytowane pytanie, ryzykując tym samym wszystkie punkty (i w przypadku ich utraty odejście z gry).

16. Za niepodjęcie licytacji drużyna otrzymuje od prowadzącego upomnienie, a w przypadku kolejnej takiej sytuacji, zostaje ukarana utratą 5 punktów.

17. Czas na naradę wynosi 15 sekund. Po upływie tego czasu kapitan drużyny (bądź też wyznaczona przez niego osoba) musi natychmiast udzielić odpowiedzi na pytanie.

18. W przypadku prawidłowej odpowiedzi na konto drużyny trafiają wszystkie punkty z puli danego pytania. W przypadku odpowiedzi błędnej punkty przechodzą do puli następnego pytania (jeśli jest to ostatnie pytanie w rundzie, punkty te zostają dopisane do konta drużyny, która wygrywa rundę - czyli po ostatniej licytacji posiada najwięcej punktów na swoim koncie).

19. W przypadku, gdy drużyna nie jest pewna swojej odpowiedzi, może za odpowiednią liczbę punktów, wykupić od prowadzącego podpowiedź. Wartość podpowiedzi to 1/3 zawartości puli pytania (zaokrąglana w dół). Podpowiedź zawiera cztery warianty odpowiedzi, z których tylko jedna jest prawidłowa. Od momentu przedstawienia wariantów odpowiedzi, drużyna ma piętnaście sekund na naradę, po czym kapitan musi podać ostateczną odpowiedź.

20. Prowadzący w celu podkręcenia atmosfery, może przed rozpoczęciem licytacji dołożyć do puli pewną liczbę punktów.

21. Drużyna, która po pięciu pytaniach będzie miała najwięcej punktów na koncie przechodzi do dugiej (finałowej) rundy, w której zmierzy się z drużyną Mistrzów.

22. Drużyny, które dotrwają do końca drugiej rundy, jednak nie zakwalifikują się do finału, otrzymają do rankingu domów taką ilość punktów, jaką posiadały na swoim koncie po piątym pytaniu.

23. W drugiej rundzie rywalizują ze sobą dwie drużyny - zwycięska drużyna z pierwszej rundy oraz tak zwani Mistrzowie, w skład których wejdą goście specjali zaproszeni do gry przez dyrekcję.

24. Na początku rundy drugiej Mistrzowie posiadają taką ilość punktów, z jaką drużyna zwycięska z pierwszego etapu weszła do finału (czyli tyle punktów, co ich przeciwnicy).

25. Reguły gry są takie same jak w pierwszej rundzie, z tą różnicą, że dostępna jest jedna dodatkowa kategoria: "Jeden na jednego

26. Całą grę wygrywa drużyna, która po pięciu pytaniach rundy finałowej, będzie miała na koncie więcej punktów.

27. Jeżeli po zadaniu wszystkich pytań w finale stan konta Mistrzów i zwycięskiej drużyny z pierwszego etapu wynosi tyle samo, turniej wygrywają Mistrzowie.

28. Jeśli turniej wygrają zawodnicy rywalizujący w finale z drużyną Mistrzów, zostają oni nowymi mistrzami i w przypadku kolejnej edycji gry, to reprezentanci z ich domu zasiądą w Loży Mistrzów. Dodatkowo wygrana przez nich liczba punktów zostaje dopisana do rankingu domów, a wszyscy zawodnicy drużyny otrzymują w Wielkiej Sali prawa operatora (half-op) na okres jednego tygodnia***.

29. Jeśli turniej zwycięży drużyna Mistrzów, wszyscy jej członkowie otrzymają status operatora (half-op) w wielkiej sali na okres dwóch tygodni*** (jeśli nie są z kadry HP School), tyle punktów z iloma ukończyli rozgrywkę plus 400 punktów za I miejsce, natomiast ich przeciwnicy, w nagrodę za dobrą grę zdobywają do rankingu domów tyle punktów ile wynosił stan ich konta po pięciu pytaniach rundy finałowej, plus 300 punktów za zajęcie 2 miejsca.



*Reguły gry zostały opracowane w oparciu o zasady mugolskiego teleturnieju "Awantura o kasę"
**Podczas licytacji uwzględniane są jedynie prawidłowo wpisane komendy. Wszelkie błędy (w tym także literówki) muszą zostać poprawione.
***W przypadku nieprzestrzegania regulaminu bądź też niestosownego zachowania, prawa operatora mogą zostać odebrane wcześniej.



Regulamin został opracowany i zaakceptowany przez
Zarząd oraz Dyrekcję Szkoły Magii i Czarodziejstwa HP School w składzie:


 Sara Lancaster & Bellatriks Recendiforce & Anastazja Dayne & Desmond Dayne

 HP School, dn. 10 kwietnia 2012
  Aktualizacja, dn. 9 stycznia 2015


Uszy dalekiego zasięgu


Wrota Magii - 7
Termin: 12.12.2017
Godzina: 23:59
Link: łap świstoklik
Podpisano: Nyssa Shadow
Grianne Ohmsford
Lily Dayne

Wrota Magii - 6
Termin: 13.12.2017
Godzina: 23:59
Link: łap świstoklik
Podpisano: Nyssa Shadow
Grianne Ohmsford
Lily Dayne

Rada pedagogiczna
Termin: 15.12.2017
Godzina: 21:00
Miejsce: Hogwart
Podpisano: Dyrekcja HP School

Rozpoczęcie roku szkolnego
Termin: 16.12.2017
Godzina: 19:00
Miejsce: Wielka Sala
Podpisano: Dyrekcja HP School

Harmonogram roku szkolnego
Inkwizycja






Zapisy na rok szkolny
grudzień - luty 2017

Na nauczyciela
Na ucznia






Wykładowcy Szkoły
Uczniowie Szkoły




Wielka Sala

WIELKA SALA

Oświetlały je tysiące świec unoszących się w powietrzu ponad czterema długimi stołami, za którymi siedziała reszta uczniów. Stoły zastawione były lśniącymi złotymi talerzami i pucharami. U szczytu stał jeszcze jeden długi stół, przy którym zasiadali nauczyciele.



[Kliknij na obrazek, aby wejść do Wielkiej Sali]



WIELKA SALA
REJESTRACJA NICKA

Wmigurok


WMIGUROK

Korespondencyjny kurs dla początkujących czarodziejów Hogwartu HP School.

*Zaintrygowany/a otwierasz kopertę i wyciągasz z niej plik pergaminowych arkusików.*

Na pierwszej stronie srebrny
tekst głosi:

Czujesz, ̇ze nie wiesz jak odnaleźć się w naszej szkole?
Przejrzyj poniższe dokumenty, a dowiesz się naprawdę wszystkiego!

Wmigurok
Czym jest HP School?
Szkoła Magii
Magiczna Nauka
Dołącz do nas!
Dormitoria
Inne wiadomości
Jak wejść na chat?
Sale Lekcyjne
ZAŁÓŻ CHAT NICK



[Kliknij na ikonkę, aby pobrać program obsługujący czaty, na których odbywają się zajęcia lekcyjne]

Konfiguracja ICeQ i NPCC
Uwaga! Zmiana od 23.07.2017

Ranking



Nicole Smith [0]
Mateusz Potter [0]
Nel Jackson [0]
Susanne Silva [0]
Hermiona Malfoy [0]

[Więcej]





Hoster Hightower [0]
Ariana Luma [0]
Cassandra Pledge [0]
Kira Wakeshima [0]
Aria Carter [0]

[Więcej]

[Plusy i Minusy]
Rozrywka w HP School

Regulamin Quizu
Ranking zwycięzców


Regulamin Galeolotka
Regulamin Punktatora
Regulamin Szczęśliwej Liczby


Regulamin Magii Odznak
Ranking uczniów
Ranking nauczycieli


Regulamin zabawy
Ranking zwycięzców


Regulamin zabawy
Ranking fasolek


Regulamin zabawy


Gra w Ciemno
Magiczny Quiz


Mistrz Quizów w Klasyfikacji Generalnej:
Brak

Regulamin Quizu
Oznaczenia Pytań
Ranking Quizu
Historia Quizów
WEJDŹ NA QUIZ

Najbliższy Quiz:
Wkrótce!
Magiczne Loterie



Wyniki Losowań
Typuj liczby
Pokaż Zgłoszenia
Zasady Galeolotka

Najbliższe Losowanie:
Wkrótce


Wyniki Losowań
Typuj liczby
Pokaż Zgłoszenia
Zasady Punktatora

Najbliższe Losowanie:
Wkrótce

Zasady Gry
Wyniki Losowań

Najbliższe Losowanie:
Wkrótce

Hogwarts Express



NAJNOWSZY NUMER:
Numer XII

NUMERY ARCHIWALNE:
Numer I
Numer II
Numer III
Numer IV
Numer V
Numer VI
Numer VII
Numer VIII
Numer IX
Numer X
Numer XI
Numer XII



NUMER SPECJALNY:
Halloween 2013
Boże Narodzenie 2013
Wielkanoc 2014
Boże Narodzenie 2014
Walentynki 2015
Wakacje 2015
Halloween 2015
Andrzejki 2015
Boże Narodzenie 2015
Walentynki 2016
Wielkanoc 2016

INNE:
Gratyfikacje
Zostań redaktorem
Ważne informacje

© 2003-2012 HP School. Wszelkie prawa zastrzeżone.