Plan |
KLASA I
OnMS
godzina 19:40
Mroczny Las
Eliksiry
godzina 20:15
Sala Lochów
Łacina
godzina 20:50
Sala Antyczna
KLASA II
OpCM
godzina 19:05
Zbrojownia HPS
OpCM
godzina 19:40
Zbrojownia HPS
* zajęcia dodatkowe
** zajęcia odrabiane
Uwaga: osoby, które wypełnią deklarację udziału w zajęciach dodatkowych, mają obowiązek na nie uczęszczać.
|
|
Prefekci i Opiekunowie |
 Opiekun: prof. Eurelia Pistachio
Prefekci: Elizabeth Marshall
 Opiekun: prof. Johannes Karl Weierstrass
Prefekci: Vivienne Chevallier
 Opiekun: prof. Debora Magnael
Prefekci: Cheryl Lodge
 Opiekun: prof. Parmelia Porter
Prefekci: Aileen Larreau
Prefekci naczelni:
Diana Conejo
Jules Mckinnon
Kontakt - Prefekci
|
|
Zmieniacz Czasu |

Marzec |
Nd |
Pn |
Wt |
Sr |
Cz |
Pt |
So |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|
|
Gra w ciemno - zasady |

1. Gra w Ciemno ma formę teleturnieju i jest prowadzona przez Dyrekcję Hogwartu HP School.
2. W zabawie może wziąć udział każdy uczeń Hogwaru HP School.
3. Pierwszy etap obejmuje jedno pytanie z wiedzy ogólnej, kierowane do wszystkich uczestników.
4. Do drugiego etapu przechodzi 5 najlepszych uczestników, którzy jako pierwsi odpowiedzą poprawnie na pytania zadane w rundzie pierwszej.
5. Wszystkie osoby, które poprawnie odpowiedzą na pytanie prowadzącego w pierwszym etapie, jednak nie zaklasyfikują się do etapu drugiego otrzymują 15 punktów za udział w zabawie.
6. Uczestnicy biorą udział w kolejności, w jakiej odpowiedzieli na pytanie eliminacyjne.
7. Każdy gracz drugiego etapu wybiera 3 koperty spośród 30 możliwych.
8. Zawodnik do końca gry nie zna zawartości wybranych przez siebie kopert.
9. W kopertach znajdują się nagrody w postaci punktów (od 10 do 100) oraz/lub galeony.
10. Wśród kopert znajdują się trzy koperty pułapki: -25%, -50% oraz -100%.
11. Uczestnik drugiego etapu wybiera pytania spośród puli od 1 do 30.
12. Po wyborze i usłyszeniu pytania uczestnik podaje numer koperty (spośród trzech wybranych wcześniej), o którą będzie walczył.
13. Każde pytanie ma 4 warianty odpowiedzi, z czego tylko jeden jest poprawny.
14. Na odpowiedź uczestnik ma 30 sekund.
15. Po odpowiedzi na wszystkie pytania uczestnik może odejść ze swoją wygraną lub rozpocząć licytacje z prowadzącym.
16. Licytacja może zostać zakończona w dowolnym momencie zarówno przez prowadzącego jak i przez gracza.
Regulamin został opracowany i zaakceptowany przez
Zarząd oraz Dyrekcję Szkoły Magii i Czarodziejstwa HP School w składzie:
Sara Lancaster & Bellatriks Recendiforce & Anastazja Dayne & Desmond Dayne
HP School, dn. 10 września 2014
|
|
|
|
|
Sieć Fiuu |

Zadaj pytanie Zgredkowi
Masz pytanie? Napisz do nas na szkolny kominek
pod numerem: 64699990
lub
na szkolną sowę
pod adresem: dyrekcja@hogwart.pl
Odpowiemy na wszystkie pytania dzielnych magów!
|
|
Uszy dalekiego zasięgu |
Konkurs prefektów [2]
Data: 31 marca 2023
Godzina: 23:59
Miejsce: Świstoklik
Podpis: Elizabeth Marshall
Konkurs z eliksirów [2]
Data: 01 kwietnia 2023
Godzina: 23:59
Miejsce: Świstoklik
Podpis: Praia Tiriana
Turniej chińczyka - zapisy
Termin: 02 kwietnia 2023
Godzina: 23:59
Miejsce: Świstoklik
Podpis: Praia Tirina
Harmonogram roku szkolnego
|
|
Wielka Sala |
WIELKA SALA
Oświetlały je tysiące świec unoszących się w powietrzu ponad czterema długimi stołami, za
którymi siedziała reszta uczniów. Stoły zastawione były lśniącymi złotymi talerzami i
pucharami. U szczytu stał jeszcze jeden długi stół, przy którym zasiadali nauczyciele.

[Kliknij na obrazek, aby wejść do Wielkiej Sali]
WIELKA SALA
REJESTRACJA NICKA
|
|
|
|