HP School
Trwa rok szkolny

październik-grudzień 2018


Zapisz się już dziś!



HPSchool
Panel Ucznia
Panel Nauczyciela
Forum
Poleć nas
SAMOUCZEK



Strefa ucznia

Dormitoria
Joiny do sal
Dzienniki Lekcyjne
Dzienniki Ocen
Zadania domowe
Sprawdziany
Szlabany
Zastępstwa



Klasa I
Klasa II
Plan



KLASA I


OPCM
godzina 19:05
Pokoj Zaglady


Quidditch
godzina 19:40
Stadion Quidditcha


Eliksiry
godzina 20:15
Sala Lochow



KLASA II


Eliksiry
godzina 19:40
Sala Lochow


OPCM
godzina 20:15
Pokoj Zaglady


*Zajęcia nieobowiązkowe

JOINY DO SAL
ZASTĘPSTWA
Dokumentacja

Regulamin szkoły
System Oceniania
Standardy Newsów
Obrazki do newsów
Oferta Edukacyjna
Programy nauczania
Punktowanie uczniów
Punktowanie nauczycieli
Harmonogram roku
Samouczek
Pomieszczenia


Komnata Slytherinu
Sala Lochów
Komnata Tajemnic


Wielka Sala
Kuchnia
Pokój Hufflepuffu


Ukryta Sala
Biblioteka
Łazienka prefektów


Hol Hieroglifow
Łazienka Jęczącej Marty


Wieża Cieni
Sala Zagłady
Zbrojownia
Pokój Życzeń
Wieża Ravenclawu


Najwyższa Wieża
Aula HP School
Salon Gryffonów
Sala Antyczna
Pokój Życzeń


Hogwart
Opuszczona Sala
Zielone Tereny
Stara Cieplarnia
Mroczny Las
Ulica Pokątna
Ulica Pokątna

Ulica Pokątna
Bank Gringotta
Lista Skrytek
Załóż Skrytkę
Prefekci i Opiekunowie



Opiekun:
prof. Ashley Winterhood

Prefekci:
Cornelia Sunday


Opiekun:
prof. Ariana Luma

Prefekci:
Arielle Johanson


Opiekun:
prof. Demian Alntelo

Prefekci:
Aleksa Coldstone


Opiekun:
prof. Axel Magnael

Prefekci:
Amy Lightwood


Prefekci Naczelni
Liviette Weasley
Elodie Soler


Kontakt - Prefekci
Izba Pamięci

Wrota Izby


Dyrekcja
Zastępcy
Zarząd
Wykładowcy
Opiekunowie domów
Nauczyciele Roku

Absolwenci Hogwartu
Prefekci domów
Prefekci naczelni
Puchary domów
Uczniowie Roku

Redaktorzy
Olimpiady międzyszkolne
Olimpiady szkolne
Awantura o Punkty
Karty Kolekcjonerskie
Czarodzieje z Klasą
Magiczny Quiz
Szczęśliwy Traf
Polowanie na Gnomy
Tablica ogłoszeń
HP School na:

TOPLISTY

HARRY POTTER
HOGWART
SZKOŁA MAGII

Serdecznie dziękujemy za każdy głos oddany na naszą szkołę.

HP SCHOOL NA:

Hp School na Nasza-Klasa
Hp School na Facebooku





stat4u

Zmieniacz Czasu


Listopad
Nd Pn Wt Sr Cz Pt So
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
Awantura o Punkty - zasady


ZASADY GRY W AWANTURZE O PUNKTY*


1. W grze mogą brać udział uczniowie HP School, którzy przynajmniej 3 razy uczestniczyli w zajęciach lekcyjnych i ich obecność została odnotowana w dzienniku, oraz opiekunowie poszczególnych domów.

2. Awantura o Punkty jest grą drużynową, przy czym każda drużyna składa się z trzech zawodników. W przypadku nieobecności jakiegoś gracza lub trudności w uzbieraniu pełnego składu, drużyna, na własne życzenie, może wystartować w składzie dwuosobowym.

3. W każdej drużynie znajduje się jeden kapitan, którego mianuje opiekun domu (sam opiekun, nawet jeżeli uczestniczy w grze nie może być kapitanem).

4. Zgłoszenia do gry uczniowie powinni wysyłać na maila do opiekunów poszczególnych domów, którzy decydują o ostatecznym składzie drużyny.

5. W przypadku nieobecności któregoś z zawodników, inna osoba z danego domu może (za zgodą kapitana drużyny) zająć jego miejsce.

6. Gra składa się z dwóch rund, przy czym w każdej rundzie licytowanych jest pięć pytań z różnych kategorii (do pytań nie wliczają się takie kategorie jak: podpowiedź oraz czarna skrzynka; dostępne KATEGORIE).

7. W pierwszej rundzie rywalizują ze sobą trzy spośród czterech możliwych drużyn (czwarta drużyna zasiada w Loży Mistrzów): czerwonych, żółtych, niebieskich i zielonych, będących odpowiednikami poszczególnych domów (kolejno: GRYFFINDOR, HUFFLEPUFF, RAVENCLAW i SLYTHERIN). W przypadku, gdy któryś z domów nie będzie zainteresowany udziałem w grze, bądź też nie uzbiera wymaganej liczby osób (dwie), w turnieju weźmie udział mniejsza liczba drużyn.

8. W przypadku, gdy do gry zgłosi się tylko jedna drużyna (oprócz Mistrzów) automatycznie przechodzi ona do drugiej rundy i otrzymuje na start taką liczbę punktów, z jaką do finału weszli Mistrzowie. Z kolei jeśli do gry nie stawi się drużyna Mistrzów, przeprowadzona zostanie tylko pierwsza runda, a jej zwycięzcy staną się nowymi Mistrzami.

9. Każda drużyna otrzymuje na start 50 punktów, za pomocą których licytuje możliwość udzielania odpowiedzi na kolejne pytania.

10. Prowadzący losuje jedną z kategorii, po czym pobiera z konta każdej drużyny po 3 punkty i rozpoczyna licytację.

11. Drużynę w licytacji reprezentują kapitanowie, do których należy także podejmowanie ostatecznych decyzji.

12. Kapitan w celu podbicia aktualnej stawki musi napisać na czacie głównym nazwę swojej drużyny oraz oferowaną ilość punktów** (np. Czerwoni 5 co oznacza, że drużyna Czerwonych wkłada do puli pytania 5 punktów)

13. Drużyna, która nie posiada wystarczającej liczby punktów pozwalającej na wejście do licytacji (3 punkty), odpada z gry.

14. Wszystkie punkty z licytacji trafiają do puli danego pytania.

15. Na pytanie odpowiada drużyna, która wygrała licytację (włożyła najwięcej punktów do puli danego pytania).

16. W trakcie licytacji kapitan drużyny może krzyknąć "VA BANQUE! (przed tą komendą musi pojawić się nazwa drużyny np. Czerwoni VA BANQUE!**). Wówczas kończy się licytacja i dana drużyna otrzymuje możliwość udzielenia odpowiedzi na licytowane pytanie, ryzykując tym samym wszystkie punkty (i w przypadku ich utraty odejście z gry).

17. Za niepodjęcie licytacji drużyna otrzymuje od prowadzącego upomnienie, a w przypadku kolejnej takiej sytuacji, zostaje ukarana utratą 5 punktów.

18. Czas na naradę wynosi 15 sekund. Po upływie tego czasu kapitan drużyny (bądź też wyznaczona przez niego osoba) musi natychmiast udzielić odpowiedzi na pytanie.

19. W przypadku prawidłowej odpowiedzi na konto drużyny trafiają wszystkie punkty z puli danego pytania. W przypadku odpowiedzi błędnej punkty przechodzą do puli następnego pytania (jeśli jest to ostatnie pytanie w rundzie, punkty te zostają dopisane do konta drużyny, która wygrywa rundę - czyli po ostatniej licytacji posiada najwięcej punktów na swoim koncie).

20. W przypadku, gdy drużyna nie jest pewna swojej odpowiedzi, może za odpowiednią liczbę punktów, wykupić od prowadzącego podpowiedź. Wartość podpowiedzi to 1/3 zawartości puli pytania (zaokrąglana w dół). Podpowiedź zawiera cztery warianty odpowiedzi, z których tylko jedna jest prawidłowa. Od momentu przedstawienia wariantów odpowiedzi, drużyna ma piętnaście sekund na naradę, po czym kapitan musi podać ostateczną odpowiedź.

21. Prowadzący w celu podkręcenia atmosfery, może przed rozpoczęciem licytacji dołożyć do puli pewną liczbę punktów.

22. Drużyna, która po pięciu pytaniach będzie miała najwięcej punktów na koncie przechodzi do dugiej (finałowej) rundy, w której zmierzy się z drużyną Mistrzów.

23. Drużyny, które dotrwają do końca drugiej rundy, jednak nie zakwalifikują się do finału, otrzymają do rankingu domów taką ilość punktów, jaką posiadały na swoim koncie po piątym pytaniu.

24. W drugiej rundzie rywalizują ze sobą dwie drużyny - zwycięska drużyna z pierwszej rundy oraz tak zwani Mistrzowie, w skład których wejdą przedstawiciele drużyny, która zwyciężyła w poprzedniej edycji Awantury o Punkty.

25. Na początku rundy drugiej Mistrzowie posiadają taką ilość punktów, z jaką weszli do finału podczas swojej pierwszej gry.

26. Reguły gry są takie same jak w pierwszej rundzie, z tą różnicą, że dostępna jest jedna dodatkowa kategoria: "Jeden na jednego

27. Całą grę wygrywa drużyna, która po pięciu pytaniach rundy finałowej, będzie miała na koncie więcej punktów.

28. Jeżeli po zadaniu wszystkich pytań w finale stan konta Mistrzów i zwycięskiej drużyny z pierwszego etapu wynosi tyle samo, turniej wygrywają Mistrzowie.

29. Zwycięska drużyna uzyskuje prawo zasiadania w Loży Mistrzów podczas kolejnej edycji gry. Dodatkowo wygrana przez nią liczba punktów zostaje dopisana do rankingu domów, a wszyscy zawodnicy drużyny otrzymują w Wielkiej Sali prawa operatora (half-op) na okres jednego tygodnia***. Drużyna przegrana otrzymuje do rankingu domów taką ilość punktów, jaką posiadała na swoim koncie po ostatnim pytaniu



*Reguły gry zostały opracowane w oparciu o zasady mugolskiego teleturnieju "Awantura o kasę"
**Podczas licytacji uwzględniane są jedynie prawidłowo wpisane komendy. Wszelkie błędy (w tym także literówki) muszą zostać poprawione.
***W przypadku nieprzestrzegania regulaminu bądź też niestosownego zachowania, prawa operatora mogą zostać odebrane wcześniej.



Sieć Fiuu



Zadaj pytanie Zgredkowi Napisz do nas... Wyślij

Masz pytanie? Napisz do nas na szkolny kominek pod numerem: 64699990

Odpowiemy na wszystkie pytania dzielnych magów!

Zgredek dyżuruje codziennie w godz. 19:00 - 22:00
Uszy dalekiego zasięgu


Konkurs z Hogwart Express
Data: 20.11.2018
Godzina: 23.59
Link: łap świstoklik
Podpisano: Redakcja Naczelna


Konkurs z Historii Magii #5
Data: 22.11.2018
Godzina: 20:00
Link: łap świstoklik
Podpisano: Ariana Luma


Konkurs prefektów [4]
Data: 23.11.2018
Godzina: 22:00
Link: łap świstoklik
Podpisano: Cornelia Sunday

Harmonogram roku szkolnego
Inkwizycja






Zapisy na rok szkolny
październik-grudzień 2018

Na nauczyciela
Na ucznia






Dyrekcja Szkoły
Wykładowcy Szkoły
Uczniowie Szkoły




Wielka Sala

WIELKA SALA

Oświetlały je tysiące świec unoszących się w powietrzu ponad czterema długimi stołami, za którymi siedziała reszta uczniów. Stoły zastawione były lśniącymi złotymi talerzami i pucharami. U szczytu stał jeszcze jeden długi stół, przy którym zasiadali nauczyciele.



[Kliknij na obrazek, aby wejść do Wielkiej Sali]



WIELKA SALA
REJESTRACJA NICKA

Wmigurok


WMIGUROK

Korespondencyjny kurs dla początkujących czarodziejów Hogwartu HP School.

*Zaintrygowany/a otwierasz kopertę i wyciągasz z niej plik pergaminowych arkusików.*

Na pierwszej stronie srebrny
tekst głosi:

Czujesz, ̇ze nie wiesz jak odnaleźć się w naszej szkole?
Przejrzyj poniższe dokumenty, a dowiesz się naprawdę wszystkiego!

Wmigurok
Czym jest HP School?
Szkoła Magii
Magiczna Nauka
Dołącz do nas!
Dormitoria
Inne wiadomości
Rejestracja nicka
Logowanie na chat
Sale Lekcyjne
ZAŁÓŻ CHAT NICK



[Kliknij na ikonkę, aby pobrać program obsługujący czaty, na których odbywają się zajęcia lekcyjne]

Konfiguracja ICeQ i NPCC
Uwaga! Zmiana od 23.07.2017

Ranking



Liviette Weasley [1198]
Elodie Soler [841]
Isabela Snow [787]
Amy Lightwood [776]
Aleksa Coldstone [740]

[Więcej]





Ariana Luma [31]
Ashley Winterhood [27]
Ahreum Min [19]
Nadiya Alntelo [17]
Debora Magnael [16]

[Więcej]

[Plusy i Minusy]

[Coś]
Rozrywka w HP School

Regulamin Quizu
Ranking zwycięzców


Regulamin Galeolotka
Regulamin Punktatora
Regulamin Szczęśliwej Liczby


Regulamin Magii Odznak
Ranking uczniów
Ranking nauczycieli


Regulamin zabawy
Ranking zwycięzców


Regulamin zabawy
Ranking fasolek


Regulamin zabawy


Gra w Ciemno
Magiczny Quiz


Mistrz Quizów w Klasyfikacji Generalnej:
Sophie Stevengard

Regulamin Quizu
Oznaczenia Pytań
Ranking Quizu
Historia Quizów
WEJDŹ NA QUIZ

Najbliższy Quiz:
11 listopada!
Hogwarts Express



NAJNOWSZY NUMER:
Numer XV

NUMERY ARCHIWALNE:
Numer I
Numer II
Numer III
Numer IV
Numer V
Numer VI
Numer VII
Numer VIII
Numer IX
Numer X
Numer XI
Numer XII
Numer XIII
Numer XIV
Numer XV

NUMERY SPECJALNE:
Halloween 2013
Boże Narodzenie 2013
Wielkanoc 2014
Boże Narodzenie 2014
Walentynki 2015
Wakacje 2015
Halloween 2015
Andrzejki 2015
Boże Narodzenie 2015
Walentynki 2016
Wielkanoc 2016
Wielkanoc 2017
Boże Narodzenie 2017
Walentynki 2018
Wielkanoc 2018

INNE:
Gratyfikacje
Zostań redaktorem
Ważne informacje

Magiczne Loterie



Wyniki Losowań
Typuj liczby
Pokaż Zgłoszenia
Zasady Galeolotka

Najbliższe Losowanie:
11 listopada!


Wyniki Losowań
Typuj liczby
Pokaż Zgłoszenia
Zasady Punktatora

Najbliższe Losowanie:
11 listopada!

Zasady Gry
Wyniki Losowań

Najbliższe Losowanie:
Wkrótce

© 2003-2012 HP School. Wszelkie prawa zastrzeżone.