0
0
0
42
Regulamin pisania newsów§ 1. News musi być napisany z zachowaniem wszelkich zasad poprawności językowej (m.in.gramatyka, ortografia, interpunkcja). § 2. Pisząc newsy należy zadbać o estetykę oraz o jasny i spójny przekaz informacji. § 3. Newsy mogą dotyczyć tylko i wyłącznie wydarzeń związanych z życiem szkoły olimpiady/konkursy/oceny oraz inne, po wcześniejszym porozumieniu z dyrekcją szkoły. § 4. News powinien mieć formę oficjalną, zabrania się używania wszelkich emotikon. § 5. W głównej części newsa należy umieszczać jedynie streszczenie informacji, dłuższe treści należy zamieszczać w dalszej części newsa. Wyjątek stanowią oceny końcowe, wyniki olimpiad czy zadania konkursowe, które nie zaburzają estetyki strony - mogą one zostać dodane do głównej części newsa. § 6. Na początku każdego newsa powinien znajdować się obrazek wykonany i zatwierdzony przez Dyrekcje szkoły. (Obrazki do newsów) § 7. Zabrania się umieszczania w newsach własnych grafik, które nie zostały wcześniej zatwierdzone przez dyrekcję szkoły. § 8. News może zawierać wyłącznie jeden obrazek "do newsów", każdą kolejną informacje należy umieścić w oddzielnym newsie. § 9. Temat newsa jak i jego treść winien być napisany standardowym kolorem czcionki. § 10. Zamieszczane w newsach listy uczniów należy wypunktować, odpowiednio pokolorować (kolory domów) i ustawić po lewej stronie. § 11. Dopuszcza się używanie innego koloru czcionki celem wyróżnienia istotnych informacji.
§ 12. News może zawierać podpis graficzny, musi on jednak zostać wcześniej skonsultowany z dyrekcją szkoły. § 13. Wszelkie odstępstwa od powyższego regulaminu będą karane punktami minusowymi do RN.. |