0
0
0
0

Gra w ciemno - zasady




1. Gra w Ciemno ma formę teleturnieju i jest prowadzona przez Dyrekcję Hogwartu HP School.

2. W zabawie może wziąć udział każdy uczeń Hogwaru HP School.

3. Pierwszy etap obejmuje jedno pytanie z wiedzy ogólnej, kierowane do wszystkich uczestników.

4. Do drugiego etapu przechodzi 5 najlepszych uczestników, którzy jako pierwsi odpowiedzą poprawnie na pytania zadane w rundzie pierwszej.

5. Wszystkie osoby, które poprawnie odpowiedzą na pytanie prowadzącego w pierwszym etapie, jednak nie zaklasyfikują się do etapu drugiego otrzymują 15 punktów za udział w zabawie.

6. Uczestnicy biorą udział w kolejności, w jakiej odpowiedzieli na pytanie eliminacyjne.

7. Każdy gracz drugiego etapu wybiera 3 koperty spośród 30 możliwych.

8. Zawodnik do końca gry nie zna zawartości wybranych przez siebie kopert.

9. W kopertach znajdują się nagrody w postaci punktów (od 10 do 100) oraz/lub galeony.

10. Wśród kopert znajdują się trzy koperty pułapki: -25%, -50% oraz -100%.

11. Uczestnik drugiego etapu wybiera pytania spośród puli od 1 do 30.

12. Po wyborze i usłyszeniu pytania uczestnik podaje numer koperty (spośród trzech wybranych wcześniej), o którą będzie walczył.

13. Każde pytanie ma 4 warianty odpowiedzi, z czego tylko jeden jest poprawny.

14. Na odpowiedź uczestnik ma 30 sekund.

15. Po odpowiedzi na wszystkie pytania uczestnik może odejść ze swoją wygraną lub rozpocząć licytacje z prowadzącym.

16. Licytacja może zostać zakończona w dowolnym momencie zarówno przez prowadzącego jak i przez gracza.



Regulamin został opracowany i zaakceptowany przez
Zarząd oraz Dyrekcję Szkoły Magii i Czarodziejstwa HP School w składzie:


 Sara Lancaster & Bellatriks Recendiforce & Anastazja Dayne & Desmond Dayne

 HP School, dn. 10 września 2014