0
0
0
0
Gra w ciemno - zasady1. Gra w Ciemno ma formę teleturnieju i jest prowadzona przez Dyrekcję Hogwartu HP School. 2. W zabawie może wziąć udział każdy uczeń Hogwaru HP School. 3. Pierwszy etap obejmuje jedno pytanie z wiedzy ogólnej, kierowane do wszystkich uczestników. 4. Do drugiego etapu przechodzi 5 najlepszych uczestników, którzy jako pierwsi odpowiedzą poprawnie na pytania zadane w rundzie pierwszej. 5. Wszystkie osoby, które poprawnie odpowiedzą na pytanie prowadzącego w pierwszym etapie, jednak nie zaklasyfikują się do etapu drugiego otrzymują 15 punktów za udział w zabawie. 6. Uczestnicy biorą udział w kolejności, w jakiej odpowiedzieli na pytanie eliminacyjne. 7. Każdy gracz drugiego etapu wybiera 3 koperty spośród 30 możliwych. 8. Zawodnik do końca gry nie zna zawartości wybranych przez siebie kopert. 9. W kopertach znajdują się nagrody w postaci punktów (od 10 do 100) oraz/lub galeony. 10. Wśród kopert znajdują się trzy koperty pułapki: -25%, -50% oraz -100%. 11. Uczestnik drugiego etapu wybiera pytania spośród puli od 1 do 30. 12. Po wyborze i usłyszeniu pytania uczestnik podaje numer koperty (spośród trzech wybranych wcześniej), o którą będzie walczył. 13. Każde pytanie ma 4 warianty odpowiedzi, z czego tylko jeden jest poprawny. 14. Na odpowiedź uczestnik ma 30 sekund. 15. Po odpowiedzi na wszystkie pytania uczestnik może odejść ze swoją wygraną lub rozpocząć licytacje z prowadzącym. 16. Licytacja może zostać zakończona w dowolnym momencie zarówno przez prowadzącego jak i przez gracza. Zarząd oraz Dyrekcję Szkoły Magii i Czarodziejstwa HP School w składzie: Sara Lancaster & Bellatriks Recendiforce & Anastazja Dayne & Desmond Dayne HP School, dn. 10 września 2014 |