Wyczarował/a Dyrekcja Hogwartu w dniu 2022-10-16
Podsumowanie nauczycieli - 3
![]()

Trzeci tydzień nauki już dawno za nami, zatem czas na przedstawienie wyników pracy grona pedagogicznego. A oto jak przedstawia się Ranking Nauczyciela (stan na dzień 09.10):
PERSONALIA | O | R | PS | I | P | M | S |
A. AZNAVOUR-CROWLEY
| 5 | 8 | 2 | 0 | 15 | 0 | 15 |
M. BLACK
| 5 | 27 | 4 | 0 | 36 | 0 | 36 |
D. CARTER | 6 | 2 | 0 | 0 | 8 | 0 | 8 |
A. GRIMSHAW
| 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 1 |
H. GRIMSHAW | 4 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 4 |
I. HELLSTROM
| 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 |
A. MCGREEN | 4 | 0 | 0 | 0 | 4 | 7 | -3 |
B. MCKINSLEY | 1 | 19 | 0 | 0 | 20 | 0 | 20 |
A. PATEL | 7 | 23 | 0 | 0 | 30 | 0 | 30 |
E. PISTACHIO | 5 | 6 | 0 | 0 | 11 | 0 | 11 |
P. PORTER | 6 | 5 | 0 | 0 | 11 | 1 | 10 |
E. ROSS | 7 | 1 | 0 | 0 | 8 | 0 | 8 |
E. SHARON | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 6 | -5 |
K. THUNDERSHOUT | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 |
J. K. WEIERSTRASS | 7 | 17 | 2 | 0 | 26 | 0
| 26 |
Skróty zamieszczone w powyższej tabeli znajdziecie w dalszej części newsa. W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu.
Miło nam poinformować, że z obowiązku zorganizowania Szczęśliwego Trafu wywiązali się: Alissa Aznavour-Crowley, Mika Black, Dawid Carter, Adele Patel Emma Ross, Eurelia Pistachio, Kazbiel Thundershout i Johannes Karl Weierstrass. Natomiast obowiązkowy konkurs przeprowadzili: Alissa Aznavour-Crowley, Mika Black, Dawid Carter, Adele Patel i Johannes Karl Weierstrass.
Lekcje do odrobienia:
- Eliksiry (E. Sharon) - klasa I (1 godzina) i klasa II (1 godzina)
- OnMS (H.Grimshaw) - klasa I (1 godzina)
- OnMS (K.Thundershout) - klasa II (1 godzina)
- Wróżbiarstwo (E.Ross) - klasa I (1 godzina) i klasa II (1 godzina)
- Transmutacja (A.McGreen) - klasa II (1 godzina)
- OpCM (M.Morningstar) - klasa II (1 godzina)
- Zaklęcia (I.Hellstrom) - klasa II (1 godzina)
Dyrekcja Hogwartu
Legenda:
- O - obowiązki (dodanie dzienników, uzupełnienia punktacji, uzupełnienie dziennika ocen, wytypowanie odznak, uzupełnianie dokumentacji o odbytych lekcjach)
- R - rozrywka (udział w konkursach, ST, zabawach na chacie, wykonanie zakupów na Pokątnej, zdobycie kart kolekcjonerskich)
- PS - pomoc szkole (organizacja konkursu, ST, zabaw na chacie, reklama + każda inna pomoc na rzecz szkoły)
- I - inne (zastępstwa, gazetka, olimpiady, obecność na radzie pedagogicznej oraz ważnych uroczystościach)
- P - suma plusów w danym tygodniu
- M - suma minusów w danym tygodniu
- S - suma punktów w danym tygodniu