Plan |
KLASA I
Brak zajęć
KLASA II
Brak zajęć
* zajęcia dodatkowe
** zajęcia odrabiane
Uwaga: osoby, które wypełnią deklarację udziału w zajęciach dodatkowych, mają obowiązek na nie uczęszczać.
|
|
Prefekci i Opiekunowie |
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun: Dawid Carter
Prefekci: Dawid Carter Jr
Opiekun:
Prefekci:
Prefekci naczelni:
-
-
Kontakt - Prefekci
|
|
Zmieniacz Czasu |
Marzec |
Nd |
Pn |
Wt |
Sr |
Cz |
Pt |
So |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|
|
Podaj magię |
REGULAMIN ZABAWY "PODAJ MAGIĘ"
1. Podaj magię to zabawa organizowana na chacie, w Wielkiej Sali, w godzinach 20:00 - 22:00.
2. Uczeń lub nauczyciel, który wygrał poprzednią edycję "Podaj magii", przeprowadza wskazaną zabawę (pod warunkiem, że nie jest z tego samego domu, co poprzednik).
3. Jeśli daną edycję wygra osoba z tego samego domu co poprzednio, zabawa zostaje przekazana zdobywcy II lub III miejsca (w zależności od tego, czy pochodzi z innego domu). Odpowiednio następuje też zamiana miejsc na podium.
3. Dokładny termin zabawy (dzień i godzina) po ustaleniu z dyrekcją jest zamieszczany w newsie na stronie szkoły razem z wynikami poprzedniej edycji.
4. Rodzaj zabawy również jest ustalany w porozumieniu z dyrekcją i przekazywany w wiadomości prywatnej przez osobę, która "podaje magię". Pozostali uczestnicy zgadują w komentarzach pod newsem formę kolejnej zabawy, wybierając z trzech dostępnych opcji.
5. Zabawa może się składać z maksymalnie 10 podpunktów / przykładów.
6. Osoba, która jako pierwsza udzieli prawidłowej odpowiedzi, otrzymuje 5 punktów i 5 galeonów.
7. Zwycięża ten, kto zdobędzie najwięcej punktów w trakcie trwania całej zabawy.
8. Uczestnicy zabawy otrzymują tyle punktów do rankingu indywidualnego i rankingu domów oraz tyle galeonów, ile ich zdobyli podczas zabawy.
9. Za udział w zabawie (min. jedna próba odpowiedzi na pytanie) przyznaje się ponadto 10 punktów i 10 galeonów.
10. Dodatkowo przewidziane są nagrody punktowe dla zdobywców:
I miejsca - 30 punktów i 30 galeonów
II miejsca - 20 punktów i 20 galeonów
III miejsca - 10 punktów i 10 galeonów
11. Za przeprowadzenie zabawy przyznawana jest nagroda w postaci 10 punktów i 10 galeonów.
12. Nauczyciele za udział oraz zajęcie II i III miejsca na podium w danej zabawie otrzymują wyłącznie galeony. W przypadku zdobycia I miejsca nauczycielowi przyznawany jest +1 do RN.
13. Uczeń, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie edycje zabawy "Podaj magię" w ciągu roku szkolnego, zdobywa w nagrodę 500 punktów i 500 galeonów (w przypadku, gdy zwycięzcą jest nauczyciel, otrzymuje on 10 plusów do Rankingu Nauczyciela i 500 galeonów).
|
|
|
|
|
Sieć Fiuu |
Zadaj pytanie Zgredkowi
Masz pytanie? Napisz do nas na szkolny kominek
pod numerem: 64699990
lub
na szkolną sowę
pod adresem: dyrekcja@hogwart.pl
Odpowiemy na wszystkie pytania dzielnych magów!
|
|
Wielka Sala |
WIELKA SALA
Oświetlały je tysiące świec unoszących się w powietrzu ponad czterema długimi stołami, za
którymi siedziała reszta uczniów. Stoły zastawione były lśniącymi złotymi talerzami i
pucharami. U szczytu stał jeszcze jeden długi stół, przy którym zasiadali nauczyciele.
[Kliknij na obrazek, aby wejść do Wielkiej Sali]
WIELKA SALA
REJESTRACJA NICKA
|
|
|
|