Hogwart HP School
Trwają wakacje!

Zapisy otwarte
Zachęcamy do zapisów na rok szkolny
październik-grudzień 2023:

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY


Zapraszamy na nasz
szkolny fanpage!

Lajkujcie i udostępniajcie
- pomóżcie innym odkryć
w sobie magię!





HP School
Panel Ucznia
Panel Nauczyciela
Poleć nas
SAMOUCZEK
Strefa ucznia

Dormitoria
Joiny do sal
Dzienniki Lekcyjne
Dzienniki Ocen
Zadania domowe
Sprawdziany
Szlabany
Zastępstwa




Klasa I
Klasa II
Plan
KLASA I


Brak zajęć





KLASA II


Brak zajęć


* zajęcia dodatkowe
** zajęcia odrabiane

Uwaga: osoby, które wypełnią deklarację udziału w zajęciach dodatkowych, mają obowiązek na nie uczęszczać.
Dokumentacja

Regulamin szkoły
System Oceniania
Standardy Newsów
Obrazki do newsów
Oferta Edukacyjna
Staż przedmiotowy
Punktowanie uczniów
Punktowanie nauczycieli
Harmonogram roku
Samouczek
Zamek Hogwart


ZAMEK HOGWART

W Hogwarcie było sto czterdzieści różnych schodów: szerokich i wygodnych, wąskich i rozklekotanych; niektóre w piątki prowadziły zupełnie gdzie indziej niż w pozostałe dni tygodnia, inne miały gdzieś w środku znikający stopień, o którym trzeba było pamiętać.



Komnata Slytherinu
Sala Lochów
Komnata Tajemnic


Wielka Sala
Kuchnia
Pokój Hufflepuffu


Ukryta Sala
Biblioteka
Komnata prefektów


Hol Hieroglifow
Łazienka Jęczącej Marty


Wieża Cieni
Sala Zagłady
Zbrojownia
Opuszczona sala
Wieża Ravenclawu


Najwyższa Wieża
Aula HP School
Salon Gryfonów
Sala Antyczna
Pokój Życzeń


Hogwart
Zielone Tereny
Stadion Quidditcha
Stara Cieplarnia
Mroczny Las
Grota Smoka
Stajnia Jednorożca
Ulica Pokątna
Ulica Pokątna

Ulica Pokątna
Bank Gringotta
Lista Skrytek
Załóż Skrytkę
Prefekci i Opiekunowie



Opiekun:


Prefekci:



Opiekun:


Prefekci:



Opiekun:
Dawid Carter

Prefekci:
Dawid Carter Jr


Opiekun:


Prefekci:


Prefekci naczelni:
-
-


Kontakt - Prefekci
Izba Pamięci


IZBA PAMIĘCI

Kryształowe szkatułki migotały w świetle księżyca. Puchary, tarcze, talerze i statuetki pobłyskiwały srebrem i złotem w ciemności.



Wrota Izby


Zarząd
Dyrekcja
Zastępcy
Wykładowcy
Opiekunowie domów
Prefekci domów
Prefekci naczelni


Puchary domów
Absolwenci Hogwartu
Nauczyciele Roku
Uczniowie Roku


Redaktorzy
Olimpiady międzyszkolne
Olimpiady szkolne
Karty Kolekcjonerskie
Awantura o Punkty
Czarodzieje z Klasą
Polowanie na Gnomy
Magiczny Quiz
Szczęśliwy Traf

Zmieniacz Czasu


Kwiecień
Nd Pn Wt Sr Cz Pt So
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 
Klub Pojedynków - regulamin



REGULAMIN

1. W pojedynku bierze udział dwóch uczestników.
2. Uczestnicy pojedynku używają wyłącznie zaklęć podanych poniżej.
3. Zaklęcia nie muszą zawierać polskich znaków, ale muszą być zapisane poprawnie (bez literówek) i w całości wielkimi literami.
4. Decydujący i ostateczny głos należy do sędziego.
5. Uczestnik pojedynku, rzucając zaklęcie atakujące, musi odliczyć od 3 do 0. Przy obronie nie istnieje taki wymóg.


SPIS ZAKLĘĆ

Zaklęcia słabe:
  • Confundus – dezorientuje przeciwnika
  • Conjunctivitis – oślepia przeciwnika
  • Diffindo – rozcina skórę przeciwnika
  • Everte Stati – wyrzuca przeciwnika w powietrze
  • Expulso – odpycha przeciwnika
  • Obscuro – na oczach przeciwnika pojawia się opaska
  • Reducto – odrętwia przeciwnika
  • Rictusempra – wywołuje u przeciwnika łaskotki
Zaklęcia silne:
  • Ascendio – powoduje wyrzucenie przeciwnika w powietrze
  • Diminuendo – zmniejsza przeciwnika
  • Drętwota – oszałamia przeciwnika
  • Immobilus – spowalnia przeciwnika
  • Impedimento – spowalnia przeciwnika
  • Incancerous – grube liny oplatają przeciwnika
  • Jęzlep – powoduje u przeciwnika przyklejenie języka do podniebienia
  • Levicorpus – powoduje, że przeciwnik wisi w powietrzu nogami do góry
  • Petrificus Totalus – paraliżuje przeciwnika
  • Silencio – wycisza przeciwnika
  • Tarantallegra – powoduje u przeciwnika niekontrolowane pląsy
Zaklęcia obronne:
  • Protego – zaklęcie tarczy
  • Unik – unik czaru
  • Accio – przyciąga własną różdżkę

PRZEBIEG POJEDYNKU

Na polecenie sędziego uczestnicy:
  • wchodzą na podest,
  • wyciągają swoje różdżki,
  • kłaniają się sobie nawzajem,
  • oddalają się.
Wszystkie te czynności zapisuje się klimatycznie.

Każdorazowo przed rozpoczęciem pojedynku sędzia pyta uczestników, czy są gotowi, a po uzyskaniu od nich pozytywnej odpowiedzi, odliczeniu przez sędziego od 3 do 0 i wypowiedzeniu komendy „START” pojedynek rozpoczyna się. Od tego momentu liczone są wszystkie trafienia. Aby zaklęcie zostało uznane a punkt przyznany, należy:
a) przy zaklęciu silnym odliczać od 3 do 0,
b) przy zaklęciu słabym trafić przeciwnika dwa razy pod rząd (trafić jednym zaklęciem, odliczyć od 3 do 0, następnie trafić drugim zaklęciem i także odliczyć od 3 do 0),
c) po zaklęciu EXPELLIARMUS i odliczeniu wysłać komendę ŁAPIĘ RÓŻDŻKĘ i odliczyć od 3 do 0.

Jeżeli uczestnik pojedynku nie zdąży odpowiednio zareagować podczas pierwszego zaklęcia przeciwnika, to aby uratować się przed przegraną, należy w przypadku punktu:
b) użyć obojętnie jakiego zaklęcia pomiędzy zaklęciami przeciwnika,
c) po zaklęciu EXPELLIARMUS wysłać komendę ŁAPIĘ RÓŻDŻKĘ i odliczyć od 3 do 0 (należy zdążyć przed ACCIO przeciwnika).


PUNKTACJA

3 – 0, 3 – 1 => 3 pkt
3 – 2 => 2 pkt
2 – 3 => 1 pkt
1 – 3, 0 – 3 => 0 pkt

Dodatkowo punktowany jest także styl:
  • wygrana trzema sposobami => 2 pkt
  • wygrana dwoma sposobami => 1 pkt

Sieć Fiuu



Zadaj pytanie Zgredkowi

Masz pytanie? Napisz do nas na szkolny kominek pod numerem: 64699990

lub
na szkolną sowę pod adresem:
dyrekcja@hogwart.pl

Odpowiemy na wszystkie pytania dzielnych magów!


Rozpoczęcie roku szkolnego
Termin: czas nieokreślony
Godzina: 19:00
Miejsce: Wielka Sala
Podpis: Dyrekcja Hogwartu

Harmonogram roku szkolnego
Inkwizycja






Zapisy na rok szkolny
październik-grudzień 2023

Na nauczyciela
Na ucznia






Dyrekcja Szkoły
Wykładowcy Szkoły
Uczniowie Szkoły




Wielka Sala

WIELKA SALA

Oświetlały je tysiące świec unoszących się w powietrzu ponad czterema długimi stołami, za którymi siedziała reszta uczniów. Stoły zastawione były lśniącymi złotymi talerzami i pucharami. U szczytu stał jeszcze jeden długi stół, przy którym zasiadali nauczyciele.



[Kliknij na obrazek, aby wejść do Wielkiej Sali]



WIELKA SALA
REJESTRACJA NICKA

Wmigurok


WMIGUROK

Korespondencyjny kurs dla początkujących czarodziejów Hogwartu HP School.

*Zaintrygowany/a otwierasz kopertę i wyciągasz z niej plik pergaminowych arkusików.*

Na pierwszej stronie srebrny
tekst głosi:

Czujesz, ̇ze nie wiesz jak odnaleźć się w naszej szkole?
Przejrzyj poniższe dokumenty, a dowiesz się naprawdę wszystkiego!

Wmigurok
Czym jest HP School?
Szkoła Magii
Magiczna Nauka
Dołącz do nas!
Pobierz miotłę!
Dormitoria
Inne wiadomości
Jak wejść na chat?
Sale Lekcyjne
ZAŁÓŻ CHAT NICK



[Kliknij na ikonkę, aby pobrać program obsługujący czaty, na których odbywają się zajęcia lekcyjne]

Konfiguracja ICeQ i NPCC
Uwaga! Zmiana od 23.07.2017

Ranking



KLASA 1

Kasper Crux [0]
Maggie Peregrine [0]
Edger Iluwatar [0]
Michael Spealman [0]
Lisa Malfoy [0]

[Więcej]


KLASA 2

Magda Malfoy [0]
Lisa Mirror [0]
Vivienne Chevallier [0]
Asteria Hunter [0]
Elizabeth Marshall [0]

[Więcej]


KLASA 3

Anastazja Hargreeves [0]
Eurelia Pistachio [0]
Wendy Smith [0]

[Więcej]






[Więcej]

[Plusy i Minusy]
Rozrywka w HP School

Regulamin Quizu
Ranking zwycięzców


Regulamin Galeolotka
Regulamin Punktatora
Regulamin Szczęśliwej Liczby


Regulamin Magii Odznak
Ranking uczniów
Ranking nauczycieli


Regulamin zabawy
Ranking zwycięzców


Regulamin zabawy
Ranking fasolek


Regulamin zabawy


Gra w Ciemno
Magiczny Quiz


Mistrzowie Quizu w Klasyfikacji Generalnej:

-
-
-
-


Regulamin Quizu
Oznaczenia Pytań
Ranking Quizu
Historia Quizów
WEJDŹ NA QUIZ

Najbliższy Quiz:
22.10.2023
Hogwarts Express



Redaktorzy Naczelni:
Lily Dayne


Sowa do redakcji:
gazetka.hpschool@gmail.com


NAJNOWSZY NUMER:
Numer XXI

INNE:
Gratyfikacje
Zostań redaktorem
Magiczne Loterie



Wyniki Losowań
Typuj liczby
Pokaż Zgłoszenia
Zasady Galeolotka

Najbliższe Losowanie:
22.10.2023


Wyniki Losowań
Typuj liczby
Pokaż Zgłoszenia
Zasady Punktatora

Najbliższe Losowanie:
22.10.2023

© 2003-2012 HP School. Wszelkie prawa zastrzeżone.